Η αξία της τρίτης ηλικίας, κατανοώντας και φροντίζοντας τον παππού και τη γιαγιά…

Σήμερα Τρίτη, 16 Απριλίου 2019, οι μαθητές των τάξεων Ε και Στ, παρακολούθησαν μια σπουδαία παρουσίαση σχετική με την τρίτη ηλικία. Έγινε στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα: Η αξία της τρίτης ηλικίας, κατανοώντας και φροντίζοντας τον παππού και τη γιαγιά… Την παρουσίαση έκαναν η κα. Πετρούνια, νοσηλεύτρια και η κα Γεωργιοπούλου, επισκέπτρια υγείας, του…

Περισσότερα