Αποχαιρετώντας τη σχολική χρονιά

Τετάρτη βράδυ αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά με δυο υπέροχα θεατρικά από τους μαθητές μας Οι μαθητές των Α΄και Β΄τάξεων παρουσίασαν μια μουσικοχορευτική θεατρική παράσταση με θέμα το καλοκαίρι που φέτος άργησε λιγάκι να έρθει. Τα σκηνικά επιμελήθηκε η κα Ευγενία Βαμβακά και τον γενικό συντονισμό είχε η δασκάλα μας κα Ξένια Παπαδοπούλου Οι μαθητές…

Περισσότερα