ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ…

Μέρα μνήμης σήμερα. Μέρα αφιερωμένη στους φοιτητές του Πολυτεχνείου 1973. Μέρα αφιερωμένη στη Δημοκρατία και στην Ειρήνη. Στο σχολείο μας όπως και σε όλα τα σχολεία της χώρας σήμερα τιμήσαμε τους Ήρωες της γενιάς του Πολυτεχνείου με ποιήματα, τραγούδια και προβολή ταινίας  Ευχηθήκαμε να έχουμε Ειρήνη και να μη χρειαστεί να ζήσουμε άλλα τέτοια γεγονότα.…

Περισσότερα